Šiuo metu galimi pristatymo Lietuvoje būdai:
Standartinis pristatymas per Lietuvos paštą;
Siuntimas per LP EXPRESS, Omniva, DPD paštomatus;
Prekių grąžinimo sąlygos:
1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR Ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
1.1. Prekes pirkėjas grąžinti gali, jeigu:
- Jeigu pakuotės yra pažeistos, sugadintos pristatymo metu ar dėl kitų priežasčių prarado prekinę išvaizdą iki pasiekiant pirkėją - pateikiant įrodymus, nuotraukas atsiimant iš paštomato;
- Jeigu pirkėjas prekės nepradėjo vartoti, nepažeidė pakuotės, nes dėl higienos ir sveikatos apsaugos panaudotų prekių negrąžiname;
- Jeigu prekė yra nekokybiška: pasibaigęs prekių galiojimo terminas, prekių sudėtyje yra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų kiekis, dėl netinkamų laikymo sąlygų yra pakitusi prekės konsistencija.
1.2. Prekes Pirkėjas privalo grąžinti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei buvo pateikta kartu su Preke).
- Už daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra tinkamai sukomplektuotas ir supakuotas, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamo daikto.
- Grąžinant Prekes Pirkėjas privalo pridėti originalią sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta su Prekėmis, taip pat būtina užpildyti ir pasirašyti grąžinimo formą.
1.3. Prekes galima grąžinti per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo datos, praėjus šiam terminui, prekių grąžinti nebegalima.
2. Remiantis LR Ūkio ministro patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis tinkamos kokybės maisto prekės (įskaitant maisto papildus) nekeičiamos ir negrąžinamos.
3. Pinigų grąžinimas pirkėjui
3.1. Pardavėjas pinigus grąžina tik mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.
3.2. Pirkėjas apmoka užsakymo grąžinimo išlaidas.
3.3. Pirkėjui pageidaujant Prekes grąžinti per kurjerį, visos grąžinimo sąlygos derinamos individualiai, Pirkėjui kreipiantis į Pardavėją elektroninio pašto adresu avicenashop.info@gmail.com arba telefonu +37066221938.
3.4. Pardavėjas sumokėtas sumas už grąžintas Prekes Klientui grąžina ne vėliau kaip per 10 kalendorinių dienų nuo Prekių grąžinimo Pardavėjui dienos arba nuo Kliento įrodymo pateikimo Pardavėjui, kad Prekė yra išsiųsta.
4. Parduotuvėje parduodamos prekės be specialaus įspėjimo - ne trumpesniu 3 mėnesių galiojimo terminu.
Esant trumpesniam galiojimui - yra specialios žymos, išpardavimas bei atskiras kliento įspėjimas apie galiojimo terminą.
Prekių, kurių nuo pirkimo klientas nebespėtų suvartoti prekyboje nebus.